WYCIECZKA KLASY SZÓSTEJ NA ŚWIĘTY KRZYŻ

W dniu 28 maja 2021 roku klasa szósta ZPO w Bolechowicach wybrała się na wycieczkę na Święty Krzyż. Po dojechaniu busem do Nowej Słupi udaliśmy się pieszo Szlakiem Królewskim (około 3 km marszu) w kierunku Łysej Góry. Po dotarciu na szczyt (595 m.n.p.m) zostaliśmy przywitani przez przewodnika – ojca benedyktyna z opactwa na Świętym Krzyżu, od którego dowiedzieliśmy się wielu ciekawych informacji na temat tego pięknego miejsca, zwiedziliśmy Bazylikę, udaliśmy się na Wieżę Widokową która znajduję się 35 metrów od poziomu dziedzińca.

Nie zabrakło również czasu na lody i pamiątki. Nie wszystkie atrakcje mogliśmy zobaczyć z powodu trwającego remontu. Na koniec wizyty udaliśmy się na taras widokowy gdzie przy pięknej pogodzie podziwialiśmy widoki na Gołoborze.

To była bardzo ciekawa i aktywna wycieczka spędzona w miłej atmosferze. Dziękuję wszystkim uczniom za udział i wzorowe zachowanie na szlaku oraz Panu Maćkowi za pomoc w organizacji wycieczki.

Wychowawca Michał Ziernik

FOTOGALERIA KLIKNIJ TUTAJ

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.